preloader

Faq

Często zadawane pytania

Czy HOTRES umożliwia samodzielne zarządzanie pokojami i cenami ? TAK, został tak opracowany, by każdy obiekt hotelowy mógł sam zarządzać swoją ofertą pokoi, prowadzić politykę cenową i marketingową za pomocą systemu. Jedynie pierwszego naniesienia danych dokonuje nasz zespół (do trzech typów pokoi). Później większość działań w systemie HOTRES obiekt hotelowy dokonuje samodzielnie, bez konieczności interwencji działu technicznego HOTRES. Ułatwia to przyjazny w obsłudze, nowoczesny i intuicyjny panel. Oczywiście służymy wsparciem i pomocą techniczną, jesteśmy do dyspozycji, pozostając otwarci na sugestie, propozycje i wnioski klientów, a zmiany z nich wynikające wprowadzamy bezpłatnie.
Czy HOTRES jest dostosowany do urządzeń mobilnych typu tablet czy smartfon ? Tak, system HOTRES jest w pełni przygotowany na urządzenia mobilne. Jest czytelny niezależnie od proporcji ekranu czy rozdzielczości jaką posiada tablet czy smartfon, a jego elementy są tak przemyślane, by bezproblemowo można było dokonać rezerwacji na dowolnego typu urządzeniach. Również panel administracyjny jest mobilny.
W jakich językach funkcjonuje system HOTRES ? Dla wygody Gości z zagranicy HOTRES, oprócz polskiej wersji językowej, posiada również wersję niemiecką i angielską. Warunkiem koniecznym jest tłumaczenie nazw cenników i typów pokoi.
Czy można dostosować wygląd HOTRES, zmienić kolory ? TAK, można dostosowywać kolorystycznie plugin, edytować według potrzeb dzięki stylom CSS.
Jak będzie wyglądał system rezerwacji HOTES na mojej stronie internetowej ? HOTRES funkcjonuje jak dyskretna, wcielona wtyczka/plugin na stronie obiektu, Gość ma wrażenie, że jest i pozostaje na stronie, poruszając się po niej swobodnie i intuicyjne dokonując rezerwacji. HOTRES może być również pop-upem/wyskakującym oknem. Jego wygląd dopasowany jest do charakteru i kolorystyki strony.
Czy trzeba korzystać z płatności online ? NIE, nie jest to warunkiem, ALE po pierwsze daje to możliwość natychmiastowej płatności zaliczki Gościowi hotelu. Po drugie i Gość i hotel otrzymują mailowe potwierdzenie dokonania wpłaty bez konieczności sprawdzania wszystkich przelewów w banku. Po trzecie jest to sprawdzone, szybkie, bezpieczne, wygodne i tanie. Dzięki temu wszyscy Goście mogą dokonywać szybkich przelewów lub płacić za pomocą karty kredytowej za dokonane rezerwacje. Wpłaty takie są automatycznie księgowane, a hotel ma pewność rezerwacji.
Czy można korzystać z systemu HOTRES jako z programu recepcyjnego ? TAK, z poziomu panelu można nanosić rezerwacje. Dla użytkownika dostępny jest kalendarz/terminarz, książka meldunkowa i zestawienie przyjazdów/wyjazdów na dany dzień.
Czy można połączyć HOTRES z programem hotelowym ? TAK, nasz system jest gotowy na bezproblemową synchronizację z każdym programem hotelowym. Przygotowana jest do tego specjalna aplikacja. Obecnie HOTRES najczęściej łączony jest z programem mHotel firmy MatSol. Mamy również integrację z KWHotel, Chart i innymi.
Czy abonament roczny to jedyny koszt ponoszony przez obiekt noclegowy ? TAK, jest to jedyna opłata, wnoszona raz w roku. Zawiera się w niej: wdrożenie systemu, wstępne naniesienie pokoi i cen, instrukcja obsługi oraz wsparcie techniczne. Dodatkową opłatą jest abonament za Channel Menager - każdy kanał OTA to osobny koszt. W razie wyraźnej potrzeby jest możliwość skorzystania ze szkolenia telefonicznego za które opłata wynosi 120 zł netto za godzinę. SMS z powiadomieniem o nowej kosztuje 0,10 zł netto. Umożliwienie płatności online za pomocą zewnętrznego operatora wiąże się z prowizją wobec tych serwisów, co reguluje umowa podpisywana bezpośrednio z operatorami.
Na jak długo podpisywana jest umowa ? Umowa z obiektem hotelowym zawierana jest na okres 12 miesięcy. Odnawiana jest automatycznie. Istnieje możliwość wypowiedzenia umowy przez strony z zachowaniem miesięcznego okresu wyprzedzenia.
Co jest potrzebne do instalacji HOTRES na stronie hotelu ? Nasz dział techniczny dokonuje wpięcia wtyczki na stronie obiektu hotelowego, wobec czego konieczny jest kontakt z osobą zajmującą się stroną, bądź dostęp do strony (CMS i FTP). Aby przystąpić do instalacji potrzebne są typy pokoi z opisem wyposażenia, cennik, regulamin rezerwacji i deklaracja wyboru udostępnianej formy płatności. Wszystko trwa naprawdę krótko.
Czy obsługa systemu wymaga specjalnego szkolenia ? NIE, panel administracyjny jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze. Nasz zespół przygotował również obszerną instrukcję, z pomocą której można swobodnie poruszać się po systemie. W razie potrzeby można zamówić płatne szkolenie telefoniczne.
Czy możliwa jest instalacja Hotres na stronie osadzonej na WordPress ? Tak, jest możliwa. Potrzebny jest pełny dostęp do strony (FTP i CMS), wówczas nasz dział techniczny dokona instalacji Hotres.