Gość po dokonaniu rezerwacji otrzymuje dostęp do karty rezerwacji, gdzie może zameldować się online, opłacić / anulować rezerwację, skontaktować się z obiektem i wiele więcej...
Check-in Online
Gość może zameldować się online, wypełniając formularz i składając podpis ( palcem / myszką / rysykiem ). Szablon formularza jest edytowalny, więc można w nim zawrzeć np. dane pojazdu czy inne istotne informacje. Szczególnie cenne jest pozyskiwanie w ten sposób adresów email gości, ponieważ portale OTA korzystają z adresów tymczasowych jak guest2837832@booking.com
Upselling
Dosprzedaż dodatków podczas pobytu może znacznie zwiększyć wartość rezerwacji. Gość po wybraniu dodatków jest proszony o dopłatę. W przypadku szybkich płatności online cały proces jest zupełnie zautomatyzowany.
Informator
Zapoznaj swoich gości z najważniejszymi informacjami o Twoim obiekcie - w przyjaznej, graficznej formie. Znajdą się tam najczęściej : informacje o WiFi, okoliczne atrakcje, doba hotelowa, cisza nocna etc.
Instrukcje
Na karcie rezerwacji możemy prezentować dodatkowe instrukcje. W takiej instrukcji mogą pojawić się wszelkie poufne informacje jak np. procedeura wejścia do apartamentu, kody dostępu, hasła do WiFi itd.
Instrukcje są dostępne przy spełnieniu określonych warunków np. mogą wymagać zameldowania online.
Chat z obiektem
Przenieś komunikację z gościem na wyższy poziom i wysyłaj wiadomości z poziomu karty rezerwacji. Hotres automatycznie powiadomi o nieprzeczytanych wiadomościach.
Atrakcje w okolicy
Moduł prezentuje atrakcje, restauracje i parkingi zlokalizowane w najbliższej okolicy.
Miejsca są sortowane wg odległości od Twojego hotelu i lokalizowane na mapie.