Koronavirus
Kilka tipsów jak się bronić i zminimalizować straty związane z szaleństwem zwanym Koronavirusem
Jesteśmy na takim etapie, że da się zauważyć spustoszenie jakie robi COVID-19. Czy tego chcemy czy nie, branża turystyczno-hotelarska (i nie tylko) narażona jest na skutki związane z Korona-chaosem. Ciężko jest prognozować dalszy rozwój wydarzeń, ale... obojętnie jakie opinie i znaki zapytania wypłwają na powierzchnię każdego dnia, warto monitorować rozwój wydarzeń i w miarę potrzeby - szybko reagować.
Przygotowaliśmy kilka praktycznych i prostych wskazówek z zakresu samoobrony:
1. Ustal restrykcje długości pobytu do zmieniającej się sytuacji na rynku
2. Analizuj z jakim wyprzedzeniem spływają anulacje
3. Za pomocą kanałów social media (Twitter, Facebook, Instagram), informuj swoich followersów, że masz sytuację pod kontrolą, i że twój obiekt jest strefą wolną od Korony
4. Ustal elastyczną politykę anulacji
5. Monitoruj zalecenia Ministerstwa Zdrowia oraz sytuację na lotniskach
6. Stwórz specjalne, promocyjne, mega oferty, które przyciągnął gościa do twojego obiektu
7. Myj ręce :)