Wydaje się, że jeszcze oddech wakacji za nami, ale czas biegnie szybko. Trzeba wykorzystać czas, kiedy takie pakiety są modne i opłacalne dla obu stron. Październik to najlepsza pora, by rozpocząć sprzedaż ofert na Święta Bożego Narodzenia, Sylwestra, a nawet na ferie. Czym takie oferty różnią się od innych? Przede wszystkim obejmują konkretny zakres dat w kalendarzu, przez co Goście przyjeżdżają do hotelu “na dłużej”. To oferty pakietowe - na konkretną ilość dni i nocy, zawierające ściśle zdefiniowany zestaw dostępnych usług i atrakcji. Ich koszt obejmuje całość pobytu, którego skrócenie zazwyczaj nie jest dopuszczane, ale wydłużenie już tak :)
Większość obiektów w miejscowościach turystycznych musi konkurować ze sobą nie tylko ceną, ale i “zawartością”. Goście wybierając pakiet pobytowy kierują się owszem, przede wszystkim ceną, jednak kolejną kwestią są rzeczy typu wyżywienie, opinia i standard hotelu, urozmaicenia dla dzieci, parking, odległość do miejscowych atrakcji, możliwości spędzania czasu w hotelu, opcje dodatkowe, czyli faktyczną wartością pakietu. Na święta i Sylwestra liczą się rzeczy odróżniające ten pobyt od innych: kulig, pokaz sztucznych ogni, odpowiednie jedzenie, zabawa taneczna czy zniżki na wyciąg narciarski.
Pakiet pobytowy na Boże Narodzenie, Sylwestra czy ferie należy przekalkulować i stworzyć już dziś biorąc pod uwagę kilka ważnych kwestii:
Ważną rzeczą jest zdjęcie, które towarzyszy pakietowi. Musi być własnością hotelu, być zachęcające i inne niż mają inni, bo z pewnością korzystają z tych samych banków fotografii.
Pakiet hotelowy powinien być dokładnie, wyczerpująco, ale zwięźle opisany, z uwzględnieniem najistotniejszych informacji:
Tworzenie pakietu hotelowego nie może być dla hotelarza skomplikowane. Wystawienie go do sprzedaży nie powinno wymagać angażowania informatyka hotelowego czy działu technicznego.
Rezerwacja pakietu hotelowego powinna być możliwa poprzez własną stronę obiektu hotelowego. Pakiety powinny prezentować się estetycznie i zachęcająco, ich wybór powinien być intuicyjny i automatycznie przenosić do rezerwacji online, idealnie jeśli z pominięciem kroku wyboru terminu przyjazdu i wyjazdu. Najlepszym wyborem jest własna strona www hotelu połączona z systemem rezerwacyjnym, dzięki czemu stworzenie pakietu hotelowego w panelu administracyjnym powoduje pojawienie się oferty na stronie w formie kolorowych i ciekawych kafelków. Nie trzeba znać się na tworzeniu stron www, ani też wykonywać tych samych czynności dwukrotnie :) Pakiety hotelowe warto de facto tworzyć cały rok, ponieważ Goście ich poszukują. Jest to świetna metoda sprzedaży pokoi i oferty hotelu.
Zatem - czas na stworzenie wyjątkowych pakietów hotelowych!
* screen pochodzi ze strony hotel-hanseatic.pl