preloader

Airbnb - FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane związane z Covid-19

Airbnb cały czas śledzi Wasze pytania i o to odpowiedzi na niektóre z nich.

Gość właśnie anulował rezerwację. Co dalej?
Jeśli Twój gość anuluje rezerwację zgodnie z zasadami tej polityki,  Airbnb powiadomi Cię o tym i automatycznie odblokuje daty w Twoim kalendarzu, żeby inni goście mogli je zarezerwować. 

Czy jest coś, co można zrobić, aby zminimalizować wpływ koronawirusa na moją działalność jako gospodarza?
Airbnb stara się wyróżnić oferty z elastycznymi zasadami anulowania. Kilka wskazówek, które pomogą zminimalizować wpływ COVID-19 na przyjmowanie gości:
 
  • zastosuj bardziej elastyczne zasady anulowania.
  • otwórz swój kalendarz na dłuższe pobyty i zaoferuj zniżki tygodniowe lub miesięczne
  • poinformuj gości, że Twoja oferta ma udogodnienia, których teraz potrzebują
  • zaproponuj samodzielne zameldowanie
  • zweryfikuj swoje procedury sprzątania

Czy Airbnb pobiera opłaty za anulowane rezerwacje? 
Zgodnie z polityką okoliczności wyjątkowych w przypadku anulowania rezerwacji goście otrzymują zwrot kosztów. Airbnbnie nalicza też żadnych opłat za anulowanie gospodarzom, którzy muszą anulować kwalifikujące się rezerwacje.

Czy mogę zaakceptować nowe rezerwacje, jeśli anuluję kwalifikującą się rezerwację?
Możesz zaakceptować nowe rezerwacje na te daty, nawet jeśli anulowanie zostało zainicjowane przez Ciebie.

Czy stracę status Superhost, jeśli anuluję kwalifikującą się rezerwację?
Nie. Anulowanie w ramach okoliczności wyjątkowych nie będzie miało wpływu na utrzymanie wskaźnika anulowań na poziomie 1%, który jest niezbędny do utrzymania statusu Superhost. Gospodarze Superhost, którzy muszą anulować rezerwacje nieobjęte tą polityką, zachowają swój status do 30 czerwca.

Wydarzenia, festiawale są odwoływane. Czy te rezerwacje będą objęte polityką okoliczności wyjątkowych Airbnb?
Jeśli wydarzenie zostało odwołane, a  rezerwacja nie jest objęta polityką okoliczności wyjątkowych, goście powinni przeczytać zasady anulowania dotyczące rezerwacji i skontaktować się z gospodarzami, żeby omówić możliwe rozwiązania.


Airbnb cały czas opracowuje różne zestawy narzędzi i programów, które pomogą gospodarzom i gościom pokonać obawy i pozwolą elastyczniej planować podróż.

Hotres Team/Airbnb