7 powodów, przez które Twoja strona internetowa nie generuje rezerwacji

autor : Hotres

Jak skutecznie wpłynąć na wygenerowanie większych przychodów w twoim hotelu.

 

1. Twoja strona jest przestarzała

Jeśli Twoja strona jest przestarzała i posiada złą funkcjonalność - goście uznają, że Twój hotel jest tak zaniedbany jak twoja strona internetowa.

2. Twoja strona nie posiada możliwości rezerwacji online

Kupowanie online jest dziś tak powszechne, że naprawdę nie ma wymówki aby nie oferować Gościom rezerwacji online. Jeżeli potencjalni Goście będą musieli przebrnąć się przez stronę internetową, w poszukiwaniu Twoich danych kontaktowych i zadzwonić do recepcji - najprawdopodobniej zostaną odstraszeni i zamiast tego dokonają rezerwacji przez taki portal jak Booking.com – i właśnie w tym momencie przyda ci się Hotres, nasz nowoczesny system rezerwacyjny online, który umożliwia dokonanie rezerwacji przez Twoją stronę internetową.

3. Twoja strona nie jest responsywna

Nastała era mobile! Coraz więcej osób dokonuje rezerwacji w ruchu - statystycznie 80% konsumentów używa urządzeń mobilnych do przeglądania recenzji hoteli, cen i znajdowania alternatywnych opcji, dlatego tak bardzo ważne jest, aby Twoja strona działała dobrze na mniejszym ekranie (nasz system doskonale spisuje się na smartfonach i tabletach – skąd spływa większość rezerwacji).

4. Twoja strona posiada zdjęcia w fatalnej jakości

Jeśli Twoja witryna jest pełna nieaktualnych lub złych zdjęć, jest więcej niż pewne, że Twoi potencjalni goście natychmiast opuszczą Twoja stronę.

5. Twoja strona nie posiada wystawionych opinii lub ocen

Jest szansa, że Twój obiekt ma już jakieś recenzje, która znajduje się gdzieś w internecie, czy to na Tripadvisor, czy też na czyimś blogu z podróży lub w lokalnym katalogu biznesowym. Korzystaj z witryn zewnętrznych i pobieraj z nich opinie  (z linkiem do strony recenzji) na swoją stronę. 

6. Twoja strona nie jest bezpieczna

Bezpieczeństwo to bardzo ważny element, o który musisz zadbać! Jeżeli Twoja strona nadal nie posiada regulaminu, który klaruje i uwierzytelnia Twój serwis – nie dziw się jeżeli odstraszy to potencjalnego klienta! Dodaj info o SSL i HTTPs (certyfikaty SSL stanowią element świadczący o wiarygodności Twojej witryny) i zapewnij Gościa, że pod względem bezpieczeństwa wszystko jest dopięte na ostatni guzik.

7. Na Twojej stronie brakuje promocyjnych ofert

Chyba każdy z nas lubi otrzymywać zniżki i rabaty więc przyciągnij uwagę potencjalnego Gościa korzystając z pakietów hotelowych, w których ustalasz określoną cenę, długość pobytu oraz dodatki – tak skomponowany pakiet jest tańszy i bardziej atrakcyjny (a dzięki naszemu serwisowi łatwy do rezerwacji online).