Integracja z programami hotelowymi

System HOTRES może służyć jako samodzielny program recepcyjny.

HOTRES z powodzeniem sprawdza się jako program do zarządzania rezerwacjami, ale też jako hotelowe narzędzie marketingowe w wielu obiektach. Raporty zawarte w programie ułatwiają pracę osobom zarządzającym obiektem hotelowym. Praktyczny terminarz, lista rezerwacji i książka meldunkowa są proste w obsłudze i czytelne. Dla obsługi dostępny jest również zestawienie przyjazdów i wyjazdów na dany dzień. Z poziomu panelu można nanosić rezerwacje.

 

program hotelowy

 

W razie potrzeby HOTRES jest gotowy na bezproblemową synchronizację z każdym programem hotelowym.

To opcja dla hoteli posiadających już program recepcyjny pozbawiony jednak możliwości rezerwacji online. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie dla hotelu i recepcji, które ułatwia zarządzanie i oszczędza czas recepcji. Rezerwacje pojawiające się w HOTRES blokują terminy w programie hotelowym i odwrotnie, co zapobiega overbookingowi. Najkorzystniejszą formą jest integracja dwukierunkowa. Przygotowana jest do tego specjalna aplikacja. Obecnie HOTRES najczęściej łączony jest z programem mHotel firmy MatSol. Jest to pełne połączenie, w którym oba programy mają zupełne odzwierciedlenie terminarza i listy rezerwacji. Oznacza to pełną spójność danych w obu programach.

HOTRES jest również zsynchronizowany z programem KWHotel firmy Kajware, programem hotelowym Chart firmy Softech i ProHOTT firmy McComp, przy czym tego rodzaju integracja polega na zaczytywaniu rezerwacji i aktualizacji obłożenia przez program hotelowy z HOTRES.


System HOTRES służy jako narzędzie pośredniczące między kanałami sprzedaży a programem hotelowym dzięki ChannelManager`owi. Rezerwacje z Booking.com, eholiday.pl. Expedia.com, BookApart.com czy Nocleg.pl za pośrednictwem ChannelManger spływają do terminarza w HOTRES, a z HOTRES do programu hotelowego. Ponieważ HOTRES działa online w chmurze, służy jako dostęp do listy rezerwacji i terminarza w każdym miejscu, o każdej porze i na każdym urządzeniu, co w sytuacji, gdy nie ma się dostępu do programu hotelowego, jest bardzo pomocnym rozwiązaniem.

Oszczędność czasu i eliminacja dublowania rezerwacji nie są jedynymi. Dzięki integracji hotel zyskuje zestawienia statystyczne, które pokazują skuteczność prowadzonych działań marketingowych i pomagają w efektywnym zarządzaniu cenami i dostępnością miejsc. Integracja z programami hotelowymi dostarcza wymiernych korzyści i ułatwia pracę recepcji. 
 

Co zyskuje hotel dzięki integracji HOTRES z programem hotelowym?

  • zapewnienie profesjonalnej obsługi Gości hotelowych,
  • rezerwacje online,
  • zapobieganie dublowaniu rezerwacji dzięki blokowaniu dwukierunkowym między programem hotelowym a systemem rezerwacyjnym,
  • brak możliwości pomyłek w rezerwacjach i cenach pokoi,
  • możliwość ręcznego nanoszenia i edytowania bukowania z poziomu jednego panelu,
  • oszczędność czasu i łatwość zarządzania,
  • zestawienia statystyczne,
  • dostęp online do listy rezerwacji,
  • połączenie z kanałami sprzedaży dzięki ChannelManager Hotres.

     
Jestem zainteresowany... co dalej ? Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia obiektu - zajmie to tylko 1 minutę
tylko 1 minuta