Często zadawane pytania

Czy HOTRES umożliwia samodzielne zarządzanie pokojami i cenami ?

TAK, został tak opracowany, by każdy obiekt hotelowy mógł sam zarządzać swoją ofertą pokoi, prowadzić politykę cenową i marketingową za pomocą systemu. Jedynie pierwszego naniesienia danych dokonuje nasz zespół. Później większość działań w systemie HOTRES obiekt hotelowy dokonuje samodzielnie, bez konieczności interwencji działu technicznego HOTRES. Ułatwia to przyjazny w obsłudze, nowoczesny i intuicyjny panel. Oczywiście służymy wsparciem i pomocą techniczną, jesteśmy do dyspozycji, pozostając otwarci na sugestie, propozycje i wnioski klientów, a zmiany z nich wynikające wprowadzamy bezpłatnie.

Czy HOTRES jest dostosowany do urządzeń mobilnych typu tablet czy smartfon ?

Tak, system HOTRES jest w pełni przygotowany na urządzenia mobilne. Jest czytelny niezależnie od proporcji ekranu czy rozdzielczości jaką posiada tablet czy smartfon,
a jego elementy są tak przemyślane, by 
bezproblemowo można było dokonać rezerwacji na dowolnego typu urządzeniach. Również panel administracyjny jest mobilny.

W jakich językach funkcjonuje system HOTRES ?

Dla wygody Gości z zagranicy HOTRES, oprócz polskiej wersji językowej, posiada również wersję niemiecką i angielską. 

Czy można dostosować wygląd HOTRES, zmienić kolory ?

TAK, można dostosowywać kolorystycznie plugin, edytować według potrzeb.

Jak będzie wyglądał system rezerwacji HOTES na mojej stronie internetowej ?

HOTRES funkcjonuje jak dyskretna, wcielona wtyczka/plugin na stronie obiektu, Gość ma wrażenie, że jest i pozostaje na stronie, poruszając się po niej swobodnie
i intuicyjne dokonując rezerwacji. HOTRES nie jest niechcianym pop-upem/wyskakującym oknem. Jego wygląd dopasowany jest do charakteru i kolorystyki strony.

Jak długo trwa integracja HOTRES ze stroną internetową obiektu ?

KRÓTKO, samo uruchomienie na stronie trwa do kilku minut, a z pełnym naniesieniem pokoi, opisów, cen i zdjęć do dwóch godzin.

Czy trzeba korzystać z płatności online ?

NIE, nie jest to warunkiem, ALE po pierwsze daje to możliwość natychmiastowej płatności zaliczki Gościowi hotelu. Po drugie i Gość i hotel otrzymują mailowe potwierdzenie dokonania wpłaty bez konieczności sprawdzania wszystkich przelewów w banku. Po trzecie jest to sprawdzone, szybkie, bezpieczne, wygodne i tanie. Dzięki temu wszyscy Goście mogą dokonywać szybkich przelewów lub płacić za pomocą karty kredytowej za dokonane rezerwacje. Wpłaty takie są automatycznie księgowane, a hotel ma pewność rezerwacji.

Czy można korzystać z systemu HOTRES jako z programu recepcyjnego ?

TAK, z poziomu panelu można nanosić rezerwacje. Dla użytkownika dostępny jest kalendarz/terminarz, książka meldunkowa i zestawienie przyjazdów/wyjazdów na dany dzień.

Czy można połączyć HOTRES z programem hotelowym ?

TAK, nasz system jest gotowy na bezproblemową synchronizację z każdym programem hotelowym.
Przygotowana jest do tego specjalna aplikacja. Obecnie HOTRES najczęściej łączony jest z programem ‘mHotel’ firmy MatSol. Mamy również integrację z KWHotel, ProHott i Chart.

Czy 199 zł rocznie to jedyny koszt ponoszony przez obiekt noclegowy ?

TAK, jest to jedyna opłata, wnoszona raz w roku. Zawiera się w niej: integracja ze stroną, wdrożenie systemu, wstępne naniesienie pokoi i cen, instrukcja obsługi oraz wsparcie techniczne. W razie wyraźnej potrzeby jest możliwość skorzystania ze szkolenia telefonicznego za które opłata wynosi 80 zł netto za godzinę. Pierwsze 10 SMS w miesiącu z powiadomieniem o nowej rezerwacji jest gratis, kolejne kosztują 0,07 zł netto.
Umożliwienie płatności online za pomocą zewnętrznego operatora dotpay.pl bądź Sofort Banking wiąże się z prowizją wobec tych serwisów, co reguluje umowa podpisywana bezpośrednio z operatorami.

Na jak długo podpisywana jest umowa ?

Umowa z obiektem hotelowym zawierana jest na okres 12 miesięcy. Odnawiana jest automatycznie. Istnieje możliwość wypowiedzenia umowy przez strony
z zachowaniem miesięcznego okresu 
wyprzedzenia.

Co jest potrzebne do instalacji HOTRES na stronie hotelu ?

Nasz dział techniczny dokonuje wpięcia wtyczki na stronie obiektu hotelowego, wobec czego konieczny jest kontakt z osobą zajmującą się stroną, bądź dostęp do strony. Aby przystąpić do instalacji potrzebne są typy pokoi z opisem wyposażenia, cennik, regulamin rezerwacji i deklaracja wyboru udostępnianej formy płatności. Wszystko trwa naprawdę krótko.

Czy obsługa systemu wymaga specjalnego szkolenia ?

NIE, panel administracyjny jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze. Nasz zespół przygotował również obszerną instrukcję, z pomocą której można swobodnie poruszać się po systemie. W razie potrzeby można zamówić płatne szkolenie telefoniczne.

Ile kosztuje prezentowanie obiektu na pakietyhotelowe.pl ?

Dla obiektów korzystających z HOTRES prezentacja ofert specjalnych i pakietów pobytowych na naszym portalu pakietyhotelowe.pl jest bezpłatna.

Czy możliwa jest instalacja Hotres na stronie osadzonej na WordPress ?

Tak, jest możliwa. Potrzebny jest pełny dostęp do strony, wówczas nasz dział techniczny dokona instalacji Hotres.

Czy możliwe jest przetestowanie panelu administracyjnego ?

Oczywiście. Wystarczy wypełnić formularz, my prześlemy dostęp do hotelu testowego.

SPRAWDŹ PANEL ADMINISTRACYJNY HOTRES


Mam inne pytanie ...

Pytanie nie znalazło się na liście ?

Prosimy o kontakt z naszym działem marketingu pod numerem +48 535 533 597
lub na adres e-mail : kontakt@hotres.pl
Jestem zainteresowany... co dalej ? Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia obiektu - zajmie to tylko 1 minutę
tylko 1 minuta