Channel Manager

HOTRES posiada dodatkową funkcję - Channel Manager

Dzięki niej obiekt noclegowy może prezentować i sprzedawać ofertę jednocześnie i bez problemów w kilku miejscach naraz, a cenami
i dostępnością oferty noclegowej zarządzać z poziomu tylko jednego panelu. System HOTRES jest zintegrowany z wieloma kanałami sprzedaży.

KANAŁY SPRZEDAŻY

Jak działa Channel Manager?

Channel Manager zapewnia spójną ofertę cenową miejsc noclegowych we wszystkich kanałach sprzedaży, pobieranie rezerwacji ze wszystkich kanałów do jednego panelu w hotelu, a co za tym idzie automatyczne zmniejszanie dostępności po każdej rezerwacji we wszystkich miejscach jednocześnie. Dostępność w Channel Manager wynika z różnicy pomiędzy ilością pokoi a obłożeniem. Ta dostępność przekazywana jest do wszystkich kanałów sprzedaży. Rezerwacja z każdego z kanałów pomniejsza ilość dostępnych pokoi. Wymiana tych informacji między Channel Manager a platformami rezerwacyjnymi odbywa się w tle automatycznie.

channel manager

 

Dzięki Channel Manager

  • oferta hotelu zaistnieje w wielu miejscach jednocześnie odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, którzy zazwyczaj szukają miejsc noclegowych w wielu serwisach,
  • lepsze dotarcie do Gości korzystających wyłącznie z urządzeń mobilnych i aplikacji na nich,
  • bezpośrednie przekierowanie na kalendarz rezerwacji, co skłania do szybkiego i wygodnego bukowania miejsc,
  • zmiana cen i dostępności z poziomu panelu HOTRES powoduje automatyczną aktualizację w innych serwisach,
  • rezerwacje nie dublują się, wyeliminowane jest ryzyko pomyłek,
  • w momencie złożenia rezerwacji na jednym z serwisów automatycznie zmniejsza się liczba dostępnych miejsc,
  • samoczynnie wysyłane są maile do Gości i obsługi hotelu o statusie rezerwacji,
  • następuje oszczędność czasu, gdyż nie ma potrzeby logowania się i wykonywania tych samych czynności na wielu panelach.

Channel Manager jest opcją dodatkową systemu rezerwacyjnego HOTRES, która wymaga opłaty komplementarnej.

W panelu Hotres można generować pliki iCal. Dzięki temu możliwa jest synchronizacja z takimi kalendarzami jak Google Calendar, iCloud czy serwisami AirBnB, VRBO, FeWo - direkt, HomeAway, co pozwala zarządzać obłożeniem obiektu z jednego miejsca.
Kalendarze online można wykorzystać do zarządzania rezerwacjami. Za pomocą unikalnego adresu URL następuje wysłanie informacji o założonych blokadach i niedostępnych terminach na terminarzu Hotres do kalendarzy.

 

Synchronizacja kalendarzy za pośrednictwem formatu iCal 

channelmanager ical synchronizacja kalendarzy

SPRAWDŹ NASZ CENNIK

 

Jestem zainteresowany... co dalej ? Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia obiektu - zajmie to tylko 1 minutę
tylko 1 minuta