Booking.com

ChannelManager Hotres wymieniając informacje z międzynarodowym liderem Booking.com sprawia, że wszystkie informacje na temat obłożenia pokoi znajdują się w jednym miejscu. Pozwala to uniknąć dublowania się rezerwacji. Dzięki ChannelManager obiekt hotelowy może prowadzić spójną politykę sprzedażowa na cały świat, a cenami i dostępnością zarządzać z jednego miejsca, z poziomu panelu Hotres.

Booking.com to jeden z największych na świecie portali koncentrujących oferty noclegowe, jest globalnym liderem serwisów rezerwacyjnych.

Codziennie za pośrednictwem Booking.com rezerwowanych jest 700.000 noclegów, odwiedza go ponad 700 milionów osób rocznie.Serwis i aplikacje Booking.com dostępne są w 42 językach i oferują ponad pół miliona obiektów w 206 krajach świata. Na Booking.com znaleźć można noclegi w różnego rodzaju obiektach - od pensjonatów po egzotyczne hotele pięciogwiazdkowe.


Dlaczego warto połączyć się z Booking.com?

  • sprzedaż pokoi równocześnie na stronie www i w Booking.com bez overbookingu
  • automatyczna aktualizacja obłożenia
  • zarządzanie dostępnością i cenami z panelu Hotres
  • rezerwacje dokonane przez Booking.com zapisują się na liście w Hotres
  • eliminacja konieczności obsługi extranetu Booking.com, wszystko w jednym miejscu
  • zwiększenie sprzedaży dzięki prezentacji oferty w światowym serwisie
  • Hotres nie pobiera prowizji za rezerwacje dokonane za pośrednictwem Booking.com
  • bezpiecznie odbieramy dane kart kredytowych z Booking.com, dzięki czemu obsługa rezerwacji jest wygodna i bezpieczna

SPRAWDŹ CENĘ

Jestem zainteresowany... co dalej ? Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia obiektu - zajmie to tylko 1 minutę
tylko 1 minuta